יום שני, 13 ביולי 2015

מה משותף לג'ניפר אניסטון ולי????? רוצים לדעת???

שם:דנה
משקל:לא מגלה
משקל יעד:6 קילו פחות
אחוזי שומן:29.3% (לא טוב)

"ממחר אני מתחילה דיאטה"!!!!! משפט שמכירה כל אישה ומכיר כל גבר שהיו אחרי זלילה וחשו רגשות אשם!!!
אבל לחיים קצב משלהם,קצב מטורף,לפעמים צריך לקחת פסק זמן ולהקדיש לעצמנו,כי אמא טובה זו אמא שטוב לה!!!!

קיץ-איזה כייף,ים,בגדים קצרים ואופס ,פתאום צצים אותם שומנים שהסתרנו במהלך החורף.

התירוץ הניצחי שלי " אני אחרי לידה" כבר לא ממש תופס,כי הקטנה שלי כבר אוטוטו בת 9,אז על מי אני עובדת????!!

עלינו הנשים אומרים שאנחנו יכולים לעשות כמה דברים במקביל ולפעמים אפילו בו זמנית,אנחנו מטפחות קריירה,יולדות על אף הכאב והסיכון ,
אבל יש דבר אחד שתמיד תמיד קשה לנו,דיאטה!!!!

היום קיימות המון דיאטות אבל הבעיה היא לא בדיאטה אלא,בשמירה על משקל תקין משהו שנוכל להתמיד בו ולשלב אותו כדרך חיים.

כשאני חושבת על דיאטה אני מיד נעשית רעבה ואני כבר חושבת מה בא לי לאכול....פתאום כל מה שאסור דווקא אותו מתחשק.

לפני מס' חודשים הכרתי את כוהנת הזון בארץ-אותה "דיאטה" שעשתה ועדיין עושה ג'ניפר אניסטון ועוד אושיות רבות. ד"ר הגר שפר,שחוותה וניסתה  סוגים שונים של דיאטות והבינה כי אין דבר כזה דיאטות מהירות או דיאטת רעב ובכלל ביקשה להיפטר מהמושג דיאטה ולהשתמש בדרך חיים.
במבט על הגר רואים בחורה שמשדרת את אהבתה ואמונתה בדיאטת הזון,
הגר שפיתחה שיטה משלה המבוססת על דיאטת הזון ,שיטה שנקראת Eatgood-ויש גם אתר נהדר.


אין חכם כבעל ניסיון,הגר עצמה חיה על פי השיטה כבר 10 שנים ולכן כמי שנמצאת שם קל לה יותר להסביר ,לתמוך ולעזור למאות אלפי מטופלים שמגיעים אליה מידי יום.

האמת ,בפעם הראשונה שהגעתי ,לא ממש הבנתי על מה מדובר והייתי סקפטית,"אוכלים חטיפים מתוקים ,מלוחים (של הזון כמובן) ובכל זאת יורדים במשקל??? מותר ללכת למסעדות??? ארוחה מפנקת פעם בשבוע????נו מה נסגר.
.בפגישה השנייה הגעתי אחרי שבוע שבו דיי הקפדתי על התפריט אותו התאימה לי הגר,על פי המזונות אותם אני אוכלת בדר"כ ביום יום,
והאמת עליתי על המשקל וירדתי קילו ממשקלי +1% שומן ,לשמחתי לא היה קץ,זה נתן לי מוטיבציה להמשיך לדהור לעבר הישג המטרה (5 קילו שהתווספו בשנים האחרונות)מעבר לירידה שרשמתי ,מסתמן שאני יותר אנרגטית ושמחה.

מידי שבוע אנחנו נפגשות, נשקלות ומפגישה לפגישה המושגים מתחילים לקבל משמעות פתאום התמונה המטושטשת מתחילה להתבהר ולהראות ממוקדת יותר,כבר לא סופרים קלוריות ,סופרים בלוקים.

מה זה אומר זון?שיטת הזון פותחה ע"י הביוכימאי ד"ר בארי סירס  והיא מבוססת על איזון מושלם של אבות המזון ,תוך שמירה על יחסיות של 40/30/40 40% פחמימות 30% שומנים ו-40% חלבון,דבר שמביא את הגוף לאיזון הורמונלי ומונע תחושת רעב.

הגוף שלנו הוא מכונה משומנת היטב וכל מה שמעניין אותו זה השרדות,ברגע שמרעיבים אותו הגוף חש מעין סכנה ומתחיל לאגור מזון ולכן לא יורדים במשקל.
המיוחד בשיטת הזון ,שהיא הולכת עם הגוף ולא נגדו,היא נותנת לגוף כל מה שהוא צריך ואז קל לו לשמור על המשקל החדש.

הגר מלווה אותנו 24/7 ,הלכנו למסעדה יש לנו שאלה,מה מותר ?כמה מותר?
הכל אפשר לשאול את הגר ,היא קשובה מאוד וההצלחה של המטופלים חשובה לה מאוד.

בהתחלה חשבתי לעצמי ,מה כבר יש לחדש לי בכל פגישה,הרי תפריט כבר יש לי אז למה להגיע ו"לבזבז" שעה,על מפגש ,מה כבר יחדשו לי?
מסתבר שמפגישה לפגישה אני למדה כל פעם משהו חדש ובגלל שאני מתחילה להבין את השיטה זה הופך להיות מעניין ואני אפילו מחכה לפגישה בכליון עיניים,למעשה היום יום שלישי הוא יום המפגש ,היום זה המפגש הרביעי במספר,מעניין כמה ירדתי וכמה אחוזי שומן השלתי.

טוב אעדכן בפעם הבאה ,ביי יצאתי לפגישה.





דרך לשמור על אורח חיים בריא אבל לא להפסיק להנות ולהתפנק וגם לרדת במשקל,