יום רביעי, 15 ביולי 2015

עם הפנים למחר - הלגה רקנטי

פעם אחרונה שנתתי למישהי לגעת בעור הפנים שלי היה מזמן,ממש מזמן,

למעשה הפעם הראשונה היתה גם הפעם האחרונה,היו לי פנים חלקות כמו שיש ואז ביום בהיר כמה חודשים 

לפני היום הגדול בחיי כל נערה/אישה ,יום החתונה צץ לו פצעון תת 

עורי,כואב ,אדום רגיש,בהמלצת חברה ניגשתי לרופא עור מומחה,בינלאומי 

אושיה בתחום הדרמטולוגיה,לאחר שניפרדתי מ-600 ש"ח איבחן הרופא 

וקבע חד משמעית (לאחר 2 דקות בלבד) שרואקוטן ללא ספק יעזור לי,אבל,עלי להיות זהירה,הריון לא בא בחשבון,חשיפה לשמש אסורה,יש להימרח בקרם הגנה ועוד....

לאחר חצי שנה של טיפול,הפנים שלי נשארו מצולקות מתופעות הלוואי של הכדורים,כשניגשתי לרופא,הוא הציע לי לעשות פילינג בינוני,הסכמתי,אבל זה לא שיפר בהרבה את אותן הצלקות.

השנים עברו ואני שהשלמתי כבר עם אותן צלקות,למדתי להתמודד עם הערות,הפכתי חזקה יותר ,מאז לא העזתי לתת לאף אחד לגעת לי בעור הפנים עד ש.....קיבלתי הצעה להגיע למכון שמתמחה בטיפול בצלקות מהסוג הזה.

הפעם משהו פנימי אמר לי לנסות,אזרתי אומץ,לא לפני שהתייעצתי עם הוריי,אמא נתנה לי את ברכתה,אבא שלי טיפוס מעט סקפטי לא האמין וניסה לשכנע לרדת מהענין.

המועד שנקבע יום רביעי,הלוקשיין-ראשון לציון מכון הלגה רקנטי.

כל השבוע חיכיתי במתח היו לי המון חששות ,הגעתי למכון ,כבר בכניסה ניתן להרגיש בהרגשה הנינוחה השורה במכון ,הצוות מחוייך ונעים,כל הלחץ שאיתו הגעתי ניעלם.

מיד נכנסתי לייעוץ,שם סיפרתי את קורות חיי עור הפנים שלי ,נשאלתי שאלות לאבחון רגישיות ומיד נקבע כי הטיפול הכי יעיל ואפקטיבי לעור שלי הוא BDR ,לפני שנכנסתי לטיפול (כי אצלי זה עכשיו או בכלל לא)

ביקשתי לראות תמונות של מטופלים שעברו טיפול דומה והאמת שהייתי בהלם,והפעם הלחץ היה ,נו מתי אני כבר מתחילה"!!!!

לפני שנכנסתי שוחחתי עם בעלת המכון הלגה המקסימה,שנותנת מענה לכל שאלה המוטו שלה "לקחת דברים ולתקן".

הלגה הבטיחה לי כי התיקון לא יהיה ב-100% אבל מעל 50%,שבשבילי זה התקדמות אדירה,שווה לנסות,

עוד שאלתי האם המצב יכול להיות גרוע יותר? והלגה השיבה חד משמעית ,לא!!!

הקשבתי לדבריה של הלגה ממש כמו תינוק שצמא לחלב אימו!!!

ואז נכנסתי לאחד מ-8 חדרי הטיפולים הקיימים במכון,האוירה בחדר היתה רגועה מאוד,אבל למרות האוירה והמוזיקה המרגיעה ,הלב שלי האיץ את פעימותיו,מהחששות היה לי קר,כל שלב שנעשה בטיפול ,לא נעשה בלי שאומרים לך מה שמים ואיך ,הרגשתי שאני בטוחה ,המטפלת היתה מאוד נחמדה ,רגע לפני ששכבתי על מיטת הטיפולים צילמו אותי ,אלה היו תמונות הלפני.

אני לא ילאה אתכם בטיפול עצמו שארך כשעה,אבל כשיצאתי כבר קבעתי את המועד הבא,"עוד שבועיים מהיום היא אמרה ,תני לעור זמן הוא מתחיל תהליך,תשתי הרבה מים תשמרי על תזונה נכונה ,הכל יהיה בסדר חמודה והכי חשוב הלילה לא שוטפים פנים לפני השינה רק מחר"!

ואני תלמידה ממושמעת עושה מה שמתבקשת,הגעתי הביתה וכבר חיכיתי ליום המחר,בדר"כ קימות הבוקר מאוד קשות לי,אבל הפעם נתתי זינוק כדי לראות את התוצאות.

ניגשתי למראה שטפתי את הפנים עם סבון לעור רגיש בזהירות והאמת ,לא האמנתי למראה עיני,לא האמנתי שתוצאות ניתנות להיראות כבר לאחר טיפול ראשון,העור שלי קרן הצלקות העמוקות כאילו "התמלאו "מעט,
שמתי קרם פנים עם מקדם הגנה ויצאתי לעבודה ,בדרך כבר התקשרתי לאמא
ולאבא ולגיסתי,בקולי היה ניתן לשמוע את ההתלהבות מהתוצאות.

בעבודה כבר נשאלתי שאלות "מה עשית,היום את נראית זוהרת?"

חיוך גדול גדול נסוך על פניי והמתנתי בציפייה לטיפול הבא.

כשהגעתי לטיפול השני ,נישקתי את הלגה ואת המטפלת ,דמעות של אושר ירדו לי .

לטיפול השני נכנסתי כבר בלי חשש.

היום אני אחרי הטיפול השני התוצאות הולכות ומשתפרות ואני מחכה לטיפול השלישי ובכלל לתוצאות הסופיות ,הטיפול 8 יסכם את הטיפול,עד אז אעדכן אתכם .

והנה תמונה שלי כמה ימים לאחר הטיפול 


אני,לאחר הטיפול השני עם עור זוהר .