יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

לקחת פסק זמן ולהירגע עם שרנא ספא

לקום בבוקר לארגן את הילדים,להכין סנדביצים,לפזר ,לסוע למשרד להגיע עם לשון בחוץ,לשדר עסקים כרגיל,להספיק ,לטלפן,ישיבות,לרוץ הביתה ,לשבת על שיעורים,להכין ארוחות ..... איףףףףף ,ברוכים הבאים למירוץ החיים שלי.

מירוץ החיים הזה מאוד שוחק עד כדי שלפעמים אני קמה מהמיטה ולמשך כמה פסיעות אני הולכת כפופה (הגב שלי תפוס)דווקא בגלל זה רצוי ואפילו חשוב מידי פעם לעשות pause לקחת נשימה,להירגע להנות משקט ,

יש שטיול רגלי בטבע משמש להם מרגוע ,יש כאלה שספורט או יוגה ישרה בהם את הרוגע,יש כאלה שאויר וגלי הים

ויש כמוני שזקוקים למסג' טוב וכשזה בא בשילוב עם ים זה הופך את זה לעוצמתי.

לאחר חודשיים מתישות של עבודה וחופשת ילדים ועוד כל מיני ריצות והכנות ,הרגשתי שאני כמו הר געש שבשניות עומד להתפרץ והבנתי ,כי הדבר הכי נכון עבורי זה לקחת נשימה,לעצור ולו לרגע קט את המירוץ הזה,שימשיך מאותה נקודה שבה אני עוצרת ולהקשיב שנייה לדרישות הגוף שלי,כן,אותה אריזה שנושאת את כל 56 הקילו שלי,אותה אריזה חיצונית שבעצם משאירה את הרושם הראשוני .

החלטתי ,"אני הולכת בשישי למסג',הגוף דורש והגוף יקבל,ממש כמו שהגוף זקוק לאוכל כך הוא זקוק להרפיה לשחרור למתיחות,ואני לא מתכוונת למתיחות הבוקר שאני עושה בזמן פיהוק"!!!

במרחק של 20 ד' נסיעה מהבית שלי על חוף ימה של הרצליה ,עם שילוב של בריזה ימית ואוירה רגועה ,הגעתי למלון השרון ,שגם המיקום שלו מעולה,ליד מרכז עסקים (בתי קפה וכו'...),נכנסתי והכל שידר רוגע,נקיון,שלווה.
הבנתי שהולך להיות לי כייף.


מי שקיבלה אותי בחיוך מקסים היתה מנהלת הסניף ,אולגה,שמטפלת בכל לקוח ולקוח  וגם בי טיפלה אולגה.

לאחר ששתיתי כוס קפה בעמדת הקפה/תה ,ניגש אליי רפאל המסגי'סט,
משהו בטון דיבור שלו היה מרגיע ונינוח ,הרגשתי נינוחה הכל זרם באוירה חיובית נקייה,רפאל הוביל אותי לחדר הטיפול,בדרך חלפנו על מתקני הספא השונים,כמו חדר כושר משקיף לים,בריכה מחוממת,סאונה.





כמובן שלכל באי הספא ניתן לוקר אישי ,כי אם כבר באים לשחרור נפשי,
אז עדיף שיהיה מלווה בשחרור פיזי,נטולת חפצים נכנסתי לחדר הטיפול,שם,
לאור עמום שכבתי על מיטת הטיפול והמתנתי לטיפול שלי,כל הטיפול נעשה לצלילי מוזיקה מרגיעה,שלווה ושמיימית.
שבדי ,תאילנדי,טווינא אבנים חמות ועוד הם רק חלק מהטיפולים שתוכלו למצוא במקום,לצד הטיפולים המוכרים תוכלו להתרענן עם "לימונדה" או "שוקובו" ואפילו עם "טרופיקנה" גם מ"ים יבשה" (שעד עכשיו חשבתי שזה רק שם של משחק)-אלה רק חלק מהטיפולים הייחודיים שיש לשרנא ספא להציע.

במקום יש 5 חדרי טיפול(3מתוכם זוגיים כ-1 מהם עם ג'קוזי),אמנם הספא ממוקם בתוך המלון וזמין לאורחי המלון ,אבל ניתן להגיע לספא גם ללא שהייה ולינה במלון.

הספא שוכן לחוף הים של הרצליה דבר שמוסיף פלוס נוסף על כל מה שציינתי,פלוס שלדעתי ענק,מחוץ לספא משתרע מדשאה רחבה וירוקה,
השילוב של בריזה מהים והאוירה השקטה מול הנוף הציורי שניבט מהחלונות
מייחד ומוסיף נופך של שלווה נפשית.

אני בחרתי שבדי ,כי השבדים מלבד היותם יפים נראים חסונים ,סתםםםםםם,
בחרתי בזה כי,העיסוי נעשה בשמן שקדים וזהו עיסוי קלאסי הטיפול מקל על שרירים מתוחים,שכבתי על מיטת הטיפול והרפתי ,תוך כדי הטיפול הרגשתי איך המתח של השרירים מרפה גם הוא,המטפל מקצועי ויודע בדיוק את הנקודות התפוסות(חשוב לי לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שלי אבל זו פעם ראשונה בספא שרנא ובניגוד לפעמים קודמות יש לומר שכאן הרגשתי מקצועיות.)הטיפול נימשך כ-40 ד' (למרות שיש טיפולים שיותר 60,90 וכו')
איזה מבאס יכולתי להמשיך לשכב שם ולישון,מרוב שנהניתי.
מה שחשוב שחוץ מלבחור את הטיפול הרצוי חשוב מאוד לבחור את המקום,
והפעם בחרתי טוב,טוב מאוד אפילו.




בסיום הטיפול הרגשתי אנרגטית במיוחד ,למרות שהשעה היתה שעת צהריים,
של יום שישי שאני בדר"כ מנומנמת,נשארתי לעוד כמה שעות כדי להנות ממתקני הספא והמלון,הבריכה המחוממת והבריכה החיצונית,בלילה השינה שלי היתה עמוקה וטובה מבימים קודמים,ביום למחרת התעוררתי מוקדם והגב לא הראה סימני התפסות,איזה כייף .




תוכלו להנות מטיפולי הספא בכל יום א-ה בין השעות 7.00-21.00
וביום שישי משעה 7.00-19.00 בשבת 8.30-19.00 .

תוכלו גם לרכוש כרטיסיה ל-5 טיפולים מרעננים במחיר של 1,150 ש"ח .

הכניסה לספא מגיל 16 ומעלה וזה על מנת לשמור על האוירה הרגועה.

וככה נראיתי ביום למחרת-אנרגנטית במיוחד