יום שבת, 12 במרץ 2016

דאודורנט לנערות ללא אלומיניום


כששואלים אותי מהי העונה המועדפת והאהובה עלי,אני מיד עונה ללא היסוס,הקיץ!!!
 
בקיץ הכל קליל יותר,ערימת שכבות הבגדים מתחלפת בבגדים קצרים וקלילם ,פתוח אוורירי הרגשה של חופש.
 
אבל בקיץ גם חם ,הרבה יותר חם ולח,הגוף שלנו מגיב לחום והלחות בזיעה ,
 
המקום השכיח יותר לזיעת יתר זה בית השחי יש כמובן את אלו שסובלים יותר ויש את אלו שפחות,

לכן בקיץ חשיבות השימוש בדאודוראנט גבוהה יותר מאשר בחורף,
 
שיגן וינטרל ריחות רעים
 
אבל חשוב לא פחות שמירה על העור ,שימשיך לנשום

הבעיה שרוב הדאודורנטים הנמכרים בארץ מכילים אלומיניום,אשר סותם את הנקבוביות ומונע מהם את הפרשת הזיעה
 
ובכך יכול להיוצר דלקת או גירוי מקומי.

קרליין דואגת לעור שלנו ומביאה דאודורנט שמתאים לנערות, ,"FOR GIRLS" ,
הקטנה שלי ,הנסיכה שלי,לא נחה לשנייה,בבוקר בבית הספר ,אחר הצהריים משחקת עם חברות,בסדר היום העמוס שלה היא רוצה להריח ולהרגיש כייף,
להמשיך להנות ולא לדאוג לריחות לא נעימים,לזיעה,מלבד החשש הזה שהיא מתבגרת לי מול העיניים,קיים החשש הזה שדובר והוזכר בכל כלי תקשורתי,
החומרים המסוכנים,שנמצאים בדאודורנטים,כמו אלכוהול ואלומיניום,
אבל יש מי שמוריד מאיתנו את החשש של הסכנות,
 







הסדרה אשר מבוססת על נוסחא ללא אלומיניום ,ללא אלכוהול וללא פרבנים,
ומותאמת לעורן העדין והרגיש של הנערות,
 









מעכשיו העור שלנו מוגן ,אבל ממשיך לנשום ולהגן עלינו מפני אותם גירויים.
דמיינו לרגע שמישהו חוסם לכם את האף והפה ואתם לא מצליחים לנשום,
גג 5 דקות ואני מתחילה להשתולל כדי לקבל אויר,
באופן זהה העור שלנו זקוק לחמצן,דרך הנקבוביות הוא נושם ומתחדש.

אני משתמשת באופן קבוע בדאו' ,ללא קשר לעונות השנה,

אני מוצאת ,כי השימוש בדאו' בייחוד בחודשי הקיץ חשוב מאוד כדי למגר את ריח הזיעה.

הדאו' של קרליין בעל ניחוח עדין של פריחה,הוא מועשר בקמומיל ,שמרגיע את העור,

ולכן ניתן להשתמש גם לאחר גילוח העור ללא כל חשש לגירוי וצריבה.

מעכשיו אין לי כל חשש שהדאודורנט מגן עלי ולא מזיק לעור שלי,
ולא מפריע לפעילות הטבעית של העור,לנשום!!!!
הדאודורנט מגיע גם בספריי וגם בסטיק.






ו