יום שבת, 30 ביולי 2016

אמהות רעות-קומדיה מטורפת


לפעמים נמאס לנו להיות האמא המושלמת,לפעמים אנחנו רוצות את הרגע הזה שיהיה רק בשבילנו.

אמא טובה זו אמא שטוב לה-אנחנו צריכות לשנן את זה כל כך הרבה פעמים,כי מהרגע שבו אנחנו הופכות להיות אמהות,אנחנו חושבות במושגים של וונדר וומן ומנסות לרצות את הילדים שלנו את בני הזוג שלנו את הבוס שלנו ואם אנחנו חלילה לא מספיקות אנחנו מיד חושבות "איזה אמא רעה אני"!


השבוע צפיתי בסרט אמהות רעות,סרט מצחיק ועצוב בו זמנית,איך זה ייתכן???
זה מצחיק כי הסרט כאילו נלקח מתוך החיים שלי כאמא ,אבל הוא עצוב ,הוא טופח לי את האמת בפרצוף שאני שוכחת לזכור את האני עצמי.
 
בסרט מסופר על איימי ,שהיא בעלת משפחה טיפוסית היא ובעלה עובדים ויחד הם מגדלים 2 ילדים,איימי מתחילה את מירוץ היום יום שלה מאוד מוקדם בבוקר בהכנת ארוחת בוקר ופיזור הילדים לבית הספר,משם נוסעת לעוד יום שיגרתי בעבודה ששם היא אינה מוערכת,בצהריים היא חייבת להספיק להוציא את הילדים להסיע לחוגים וכו'.....מוכר לכן????

יום אחד מחליטה איימי שנמאס לה מהמרוץ,היא פורשת מועד ההורים 
בינתיים גם הזוגיות שלה עוברת משבר,משהו שאיימי ידעה בתוך תוכה שאמור לקרות,היא מחליטה להילחם למען הילדים שלה בעיקר,היא מחליטה להתמודד מול מי שהיתה במשך שנים בראש וועד בית הספר ואימת המורים גוונדולין(מגלמת אותה כריסטינה אפלגייט),אף אחד לא מאמין שהיא מסוגלת לנצח ,אפילו ישנם רגעים שהיא עצמה לא מאמינה,חוץ מ-2 חברות,2 אמהות שכמו איימי מואסות בסגנון החיים הטובעני והתובעני בו הן חיות,יוצאות איתה למסע מצחיק של שחרור עצמי.

האם איימי תנצח את גוונדולין???
האם היא תמצא אהבה חדשה???
מה יחשבו הילדים שלה על סגנון החיים החדש של אמא שלהם???

הסרט מומלץ מאודדדדדדד ואפילו חובה,רוצו לראות,אתם עוד כאן,עכשיו תזמינו!!!

אין אמהות רעות יש אמהות שרע להן!!!


בינתיים הטרלייר כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה