יום שבת, 12 בנובמבר 2016

מעצבים חלומות-dream can come true‬‏ אצל יניב שפירא

אחרי בראד וגניפר אניסטון ,כולנו רוצים לעצב את טבעות הנישואין שלנו  ובכלל את התכשיטים שלנו בעצמנו ,זה עושה את התכשיט ייחודי יותר עם טאץ ופן אישי,לאף אחד לא יהיה כזה.

מסתבר שהחלומות שלנו יכולים להתגשם ,לפחות להיות מעצבים ואפילו רק ליום אחד.

תמיד שמעתי על איך מעכבר קטן אנשים עושים פיל גדול,במקרה הזה הכל התחיל מאבן קטנה שהפכה לסיפור אהבה גדול.

הוזמנתי לסדנת תכשיטים בלב ליבה של תל אביב,מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת תכשיטים ייחודים ולא פעם עבר בי הרצון והדחף ללמוד צורפות,דבר ששקע עם השנים אבל עדיין קיים.

כשהגעתי לסדנא היו לי המון רעיונות שרצו לי בראש גם כל היצירות סביבי לא עזרו ובלבלו אותי יותר,אני רוצה הכל .אבל חלומות צריכים להגשים אחד אחד .









מי שמנהל ,מדריך ועומד בראש הסטודיו הוא יניב שפירא ואישתו טלי,זוג מקסים!!!!! שנותנים הרגשה חמימה ,חברית ומשפחתית,יחד עם צוות העובדים שלהם.

אצל יניב הכל התחיל בטיול בהודו הרחוקה,טיול בו גילה יניב חוץ מאישתו המקסימה ,אבן קסומה שמשנה את צבעה בהתאם לאדם העונד אותה,הודות לחום הגוף המוקרן ממנו,מאותו מפגש עם "האבן" הקסומה התחיל יניב להתגלגל בעולם לחקור אבנים נוספות וללמוד צורפות.
היום יניב מנהל ומעצב מוכשר שמוציא לפועל ומגשים לכם/לנו חלומות,הוא כמו סנטה קלאוס,ביקשתם קיבלתם.

חוצמזה תוכלו לעבור אצלו סדנת עיצוב,במפגש של שעתיים וחצי ,אפשרי להגיע בקבוצה או כיחידים,אחרי שבחרתי מה אני רוצה לעצב,מציירים את תכשיט החלומות על נייר ,שהודבק לחומר איתו עבדנו ,לוחית פליז.
אח"כ חתכנו בעזרת מסורית קטנה את הצורה,ריקוע(למעוניינים),שיוף ליטוש וציפוי ו.... התכשיט מוכן.


אני בחרתי להכין לקטנה שלי טבעת עם השם שלה וריקועי פתיתי שלג ,אין לתאר את השמחה והאושר שהבאתי לה את המתנה.

הסדנאות מועברות בסטודיו או בבית הלקוח,לכל מטרה וארוע.
אז נמאס לכם מליצנים ,קוסמים בלונים וכו'....ובא לכם משהו יצירתי ומקורי,סדנא שבה כל אורח יוצא עם משהו ייחודי ,או אם את חובבת יצירה אבל לא יודעת איך ואיפה מתחילים,הקורסים של יניב שפירא יכולים לתת יופי של טעימות מתוך העולם הזה שנקרא עיצוב תכשיטים.

להתרשמויות -דף הפייסבוק של יניב שפירא -כאן 

לסדנאות -כאן

אורך כל סדנא בין שעתיים לשעתיים וחצי 
עלות סדנא-150-300 
חומר גלם-מתכת פליז 

אני נהנתי מאוד וממליצה בחום
what's your dream?
וזו החלום שלי:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה