יום שבת, 17 בדצמבר 2016

שוקי עוף במרינדה של יד מרדכי-המתכון

תחושת הרעב שלי עולה בכל חורף ,הקור ,הגשם והחשיכה המוקדמת ,בקיצור דכאון החורף מביא גם עלייה בדרישה לאוכל.

בעיקר בגלל זה אני מוצאת עצמי בכל פעם מנסה לשנות ולגוון טעמים בבישולים ומאכלים, כך שלא ישעממם, אז אני משנה את המרינדות, פעם מלוח,חריף ,מתוק ,חמוץ והילדים שלי שהם הנסיינים הכי אמיתיים שלי בודקים ונותנים המון מחמאות.

הפעם ניסיתי מרינדה מתקתקה, רוטב דבש בלסמי בצל, שוקי העוף שלנו מעולם לא היו טעימים ומתוקים כ"כ , מנה עם טעם וריח נפלא אחרי שעושים אותה נותר להחליט לאיזו מנה היא תתווסף והיא יכולה להשתלב עם לא מעט מנות, כמו,אורז,פירה ואפילו קוובצ'.
עם הרוטב החדש של יד מרדכי, שילוב של חמוץ מתוק חריף, הרוטב מקבל טעם מיוחד בין לבין.....

אז לארוחת השבת שלנו הכנתי שוקי עוף עם הרוטב הנפלא,בשביל השוקיים "יספגו" את טעם הרוטב הנפלא ותוכלו לטעום ולהתענג עליו בכל ביס וביס ,יש להשרות את המרינדה יום קודם .

למתכון לא נדרש הרבה חוץ מכמה שוקי עוף טריים ורוטב דבש בלסמי בצל של יד מרדכי, את שוקי העוף לשטוף במים לשים בקערה ולשפוך מעל את הרוטב הנפלא,להכניס למקרר ליממה ,ביום למחרת לשפוך הכל לתבנית חד פעמית ולהכניס לתנור (אפשרי ורצוי קודם לתת לזה אפייה קלה עם כיסוי של נייר כסף ולאחר מכן להסיר הנייר ולתת לזה להמשיך להיצלות ככה.

כמובן שיש להגיש את המנה עם תוספת של פירה/אורז או כל מה שבא לכם.

חשוב לי לציין שהרוטב אינו מכיל צבעי מאכל או חומרים משמרים אבל הוא כן מכיל סויה,דבש,חומץ בלסמי וסוכר.

שיהיה חורף טעים וחמים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה