יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

מה הקשר בין קניות ברשת וכדורי פלאפל?

ימי נובמבר מביאים חוץ מגשמי ברכה שמנקים את האויר מכל החיידקים, גם גשם של מבצעים מעולים לאוהבי השופינג והשופוהולוקים .
אבל כאחת שמגדירה את עצמה שופוהוליקית אני יודעת שבשבילי בלאק פראדיי ,בלאדי סאנדיי ועוד גימיקים של ימים כאלו מביאים תאבון,
כי חוץ מלחמם את הבטן עם אוכל טעים ומשביע , מה שמחמם אותי יותר זה מעיל חדש או תיק , נעל וכו'....כן אני מודה שאני אוהבת קניות ועידן האינטרנט הינו העידן האהוב עלי , אתרי הקניות הופכים מונגשים יותר ומגיעים לקהל רב יותר ומשום מה נראה לי שהם כבר מזהים את החולשה שלי.

אבל אם תשאלו את ההורים שלי וגם אני (וכמונו יש עוד ) עד לא מזמן קצת חששתי מקניות ברשת, בגלל  הפחד מאותה הקלות בה ניתן לרכוש פריטים באותה הקלות הכל פרוץ היום וחשוף ל"גנבים"  וגם מסתבר שהילדים שלי שנולדו וגדלו היישר לתוך העידן של הטכנולוגיה והשפע מבינים שניתן לרכוש בלי לצאת מהבית.


בדואר ישראל ראו וחוו את מגמת השינוי של ההזמנות ברשת, והביאו
לקהל הצרכנים את כרטיס הוויזה הנטען, כרטיס אשראי ללא מחוייבות ,
כרטיס אשראי בינלאומי שאיתו ניתן לרכוש חוץ מחנויות בארץ ואתרים בארץ גם באתרים בינלאומיים, כרטיס שהופך את חווית הקנייה לבטוחה יותר
בלי סיכון של "בריחת" פרטים אישיים ומקנה אפשרות שליטה בהוצאות בצורה חכמה.

הכרטיס מעולה בעיקר לאלה שעדיין אין ברשותם כרטיס אשראי כמו ילדים -
כך ההורים יכולים לשלוט על ההוצאות של הילדים ,חרדים או מבוגרים, אבל גם נותן מענה נהדר למי שמחזיק כרטיס אשראי ופוחד מגניבות או שימוש מופרז.

הכרטיס משמש גם למשיכת מזומנים באמצעות מכשירים אוט' בעולם, תוקף הכרטיס הינו עד 3 שנים ואינו מקושר לחשבון בנק כך שהמשתמש שומר על אנונימיות.



כרגע ניתן לטעון בכרטיס , דולר , אירו וליש"ט בקרוב גם שקל חדש.
את הכרטיס ניתן לרכוש ולהזמין באתר דואר ישראל או בכל 700 סניפי הדואר בתשלום של 45 ש"ח ולמזמינים עד 30.11 הכרטיס יהיה טעון ב-10 דולר או אירו .
דואר ישראל יצאו גם בשת"פ עם גט טקסי ומהיום תוכלו לקבל כל משלוח , חבילה וכו' עד הבית בזמן שנוח לכם , באמצעות הזמנת שליח .





במסגרת שיפור חווית הקנייה , חברת דואר ישראל מציעה ללקוחותיה החזר כספי בקניות במאות אתרים ישראלים ובינ"ל , איזה כייף לקנות ולקבל החזר' באמצעות אתר post cashback , אנחנו קונים באתרים שאותם אנחנו כבר מכירים ומקבלים החזרים בגובה של 1-8%.




Post CASH BACK




אם עד עכשיו חשבתם שלהכין פלאפל זה פשוט אז תבינו שהשימוש בכרטיס הנטען הינו פשוט יותר.

ותוך כדי חיפוש הפריט הבא שלכם , קחו קערת כדורי פלאפל.....

מתכון לפלאפל- ל-25 כדורים בערך.


מצרכים-
2 כוסות גרגירי חומוס יבש שהושרו במים לכ-13 שעות
1 כוס פירורי לחם
שליש צרור פיטרוזיליה קצוצה 
שליש צרור כוסברה קצוצה
5 שיני שום כתושות
כפית כמון
2 כפיות אבקת סודה לשתיה
כפית שטוחה מלח
שמן לטיגון עמוק


ההכנה-
מערבבים הכל עד ליצירת תערובת אחידה ,מומלץ לטעום ולבדוק אם יש צורך בשיפור הטעם, בינתיים מרתיחים שמן ורק שהשמן רותח, יוצקים את הכדורים שהכנו עד להשחמה פריכה.


בתיאבון.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה