יום שבת, 9 בדצמבר 2017

משחקי גמדים , סרט מעולה לחנוכה.

באופן מיקרי או שלא, עולה בדיוק בחנוכה חג שבו אנו חוגגים את נצחון המעטים על הרבים , הסרט משחקי גמדים, סרט שמוכיח כי לא משנה הגודל , הכמות אלא באחדות, סרט שמלמד מהי חברות אמיתית.



קלואי ואמה עוברות דירה , דבר שכיח שמאוד מעיב על קלואי ,אך כשהן מגיעות לבית החדש הן מגלות בית מוזנח ללא תאורה וללא WI-FI, אך עם גמדי גינה שמונחים באופן מסתורי בתוך הבית במקום בגינה, לאחר התמקמות בבית , מוצאת קלואי שרשרת נוצצת , קלואי לא יודעת כי בשרשרת טמון כוח רב, ולכן כשמלכת הכיתה מבקשת את השרשרת ממנה היא מיד נותנת לה במטרה להתאקלם ולרכוש חברים.

מהר מאוד מגלה קלואי , כי לבית סודות גדולים וכי כדו"א תלוי ב-6 גמדים קטנים, גמדי הגינה כך מגלה קלואי אינם סתם גמדים , הם גמדים חיים, שניאבקים ביצורים שמנסים להשתלט על העולם שלנו, לאותם יצורים קוראים טרוגים,קלואי מתחברת לגמדי הגינה ויחד איתם ועם השכן החטטן שלה ליאם , הם יוצאים להגן על הבית והעולם, אבל קלואי שהוזמנה לנשף על ידי המקובלות של הכיתה מבקשת לקחת כמה שעות של חופש מאותה מלחמה 
כדי ללכת לנשף, מי שעוד מגיע לנשף זה ליאם , שאינו מקובל בכלל ואין לו חבר חוץ מסבתא שלו, כשהמקובלות רואות את קלואי בחברת ליאם הן לועגות לה , בהתחלה קלואי משתפת איתם פעולה וגם היא פוגעת בליאם, אבל עד מהרה היא מבינה מה זה חבר אמת.

כך ללא השרשרת העוצמתית ומעט חומר שהורג את אותם טרוגים יוצאים קלואי ליאם והגמדים למאבק מול טרוגים שמתרבים בכל פעם שנפתח חור תועלת ממנו הם נשלחים.

מה יקרה בהמשך , מי ינצח ואיך? אתם חייבים ללכת לראות , אני הייתי עם 2 אחיינים האחד בן 7 והשנייה בת 10 , הם נהנו וביקשו לראות שוב.
מה שכן ילדים מגיל 6 ומטה חייבים ליווי מבוגר , כי יש בסרט קטעים מפחידים.


תהנו, חנוכה שמח!!!!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה